Olin saanut toissapäivänä idean, että videoisin matkaani puuvarastomme katolle. Testailin eri tapoja pitää kameraa kädessä, mutta hylkäsin ajatuksen aika nopeasti videoida reissuni ... Ja koska ääntänihän kaikki rakastavat, päätin siksikin jättää videon sikseen.

Mutta ajattelin videon sijaan ottaa kuvia huoneestani, joka on muutes todella siisti sotkuinen.. Ja en jaksa siivota. Ei mun tarvitsisi kuin vaan imuroida matto, raivata kynät + sukat lattioilta ja pedata peti =D Niin helpota se kuulostaa mutta mulle se on toosi hankalaa.. Mutta kyllä mie joskus sen kuvan räpsäsen. Joskus ...

Asiasta pannukakkuun, olen ajatellut laittavani tänne lyhykäisen sims tarinan / sarjakuvan. En lupaile mitään, tuokin oli vain ajatus ja suunnitteilla oleva juttunen =) Ääh, taas näistä kirjoituksista tulee niin tylsiäää! D=  Erkkikään ei jaksa lukea (ah mikä sanonta) näitä..

Ja loppuun kuvia:

Meijä entinen koiruli, Roosa nimeltään :''3

Meijä gerbsulit, musta on Nasu, harmaa Lilli ja beige Nöpö ♥ Kaikki tyttöjä siis. Ja ikää on näillä hurmureilla 3 vuotta!

Mmh. Latasin kuvan aika huonolaatuisena joten en voi syyttää vuodatusta. MUN MIES GRR ♥