Oon kuullu tosi usein, kun jotkut sanoo "Se on miun asia, ei sulle kuulu". Tuntuu jos mitä tahansa sanot niille, nii vastataan "Ei kuulu sulle!!!!1". Öhöm, eikö osata kiltisti sanoa, etkö voisi olla puuttumatta tähän? Mmm. Mutta sellasii me 'nykyajan ihmiset' ollaan; huudetaan vittuja ties kenelle ja mennään "mun asia ei sun painu perseesees" tyylillä ja mulkataan ku viimestä päivää jos vähänkin utelet.

Joo oon ehkä vähän tyly, mut oisko se vähän tyhmää jos kysysit miten toisella menee ja se vastaa Ei kuulu sulle, se on mun oma asia? Miusta ois, joten jos voitais nyt rajoittaa tota omistushalua =D

Ja yks tosi hassu juttu; toisten asioiden kertominen. Herra luoja, MULLA ON SANANVAPAUS et sie voi päättää kerronko mitä sie eilen teit sillon ja sillon, mitäs menit kertoo mulle! Ihmiset ei aina ajattele (huomhuom en yleistä) sitä, että se kelle kerrot mitä teit pysyy just sun ja sen välisenä juttuna. Mulla on täysi oikeus kertoa, joten varoppas sanojas =) Ja jos näen sun tekevän jotain, niin HAHAHA kohta siitä kuulee koko maailma että lälläslää mitäs menit sillee tekee.. Mmh. Väärä asenne maaaybe? Ei se sananvapaus meinaa et saat loukata toista, tai no ei sitä laissa kielletä mutta on aika typerää vedota "Sitä ei kielletä laissa". Omaa järkeä saa käyttää, kiitos =)