Eräs henkilö ehdotti, että kirjoittaisin Mouruposkesta joten kirjoitetaan siitä. Eli olen siellä hoitajana (en mainosta) ja ööh .. Mulla ei oikein inspaa kirjoittaa mitään. Nyt on pikkasen sellainen kirjoitusfiilis mutta jotenki tuntuu etten jaksa.. Ja vaikka mulla on juonisuunnittelutkin esillä jne. Ääh.. en tiedä mikä tunnevaihtelu mulla on päällä mut ei anneta sen häiritä. Niin ja miksi pitää kirjoittaa, no koska olen hoitajan & hoitajat kirjoittaa tarinoita kissojensa päivistä siellä ++ itse mukana. Tai no eihän se ole pakko mutta =D

Laitaisinko kökön tarinan alkusen tähän.. no en jaksa vaan pistän keskeltä jonkun. Ja Vili on poikakissani jolle kori on suunnattoman rakas & Pipsa tyttökissani, joka on raskaana. Tässäpä se pienoinen pätkä:

 ”Puhdistetaanpas tämä kori, niin Pipsa saa isomman ja turvallisemman tilan pennuilleen ja itselleen”, sanoin säkenöivin silmin. Kastoin rätin sankossa olleeseen veteen ja rupesin hinkkaamaan korin pohjaa.”Minun.. minun korini..”, Vili nyyhkytti ja katsoi kun puhdistin sen koria.Pipsa auttoi minua ja suihkutti puhdistusainetta koriin.”Ei ei ei! Pipsa, nyt heti lepäämään! Vili, sinä saat tulla auttamaan minua”, komensin kissoja ja Pipsa lähti alustalleen pötköttelemään ja Vili tuli luokseni.

Niin ja tosiaan, olen tehnyt laiskana tuota tarinaa vain alle sivun! Ei eieii.. ja mulla on suunnitteilla kolme uutta tarinaa. Heheee.. =D Ja vaikka simssi sanoikin, että voi myöhässä kirjoitella niin se tuntuu hiukan omituiselta, kun on saattanut vaikka minkälaista tapahtua ja sitten ei enää muista, minkälaista oli silloin "ennen vanhaan". Joomutjoo.

Enpäs keksi muuta sanottavaa mourusta.. Ainiin! Suunnattomat kiitokset Crillelle ja simssiliinille, jotka jaksavat ylläpitää mouruposkea ja pitää sen elossa! ♥ Ja vielä suuremmat kiitokset Aijcalle, joka loi koko hoitolan! =)