Jotkut aina valittaa siitä, et kuinka hirveetä niitten elämä on kun ne ei päässy eilen koneelle tai kun yks tyyppi sano sua rumaks tai kauheeks. Voi luoja kaatuuko se sun elämäs nyt siihen, kun oot päivän kuluttamatta ylimääräistä sähköä tai huomioit typerän kommentin? Huhhuijaa, mie rupesin kerran miettimään omaa tilannettani; yks ihana mutta ärsyttävä kaveri, koneella saan olla joka päivä > riippuvuus koneeseen, ihanat lemmikit jne perhe ehjä mut silti en oo iloinen.

No okei, täällä on miljoonia lapsia/nuoria joilla ei ole kotia, juomakelpoista vettä, ruokaa, perhettä.. Mutta sitten ajauduin siihen, että vaikka mulla on kaikkea tuota niin en ole onnellinen. Eli äöh. Miten sen selittäisi; mulla on kaikkea tota ja siltikään en ole onnellinen, mutta ei toi tarkota että haluaisin jotain lisää tai tolleen.. Emt ehkä syynä on se että mulla ei ole kavereita?

ÄÄÄRH! Mun pointti siis oli, että pitäis ajatella muitaki kun vaan itteesä tai vähintää ruveta arvostaa elämää ja sitä mitä sulla on. Hingu vaan lisää kamaa jos siltä tuntuu mutta jos nyt et pimahtas kun et ehtiny koneelle plääplää. Oon alkanu jotenki sietää olla ilman konetta. Joo saarnaan ehkä hiukan mut =)


Vitsit ku tuli tylsä postaus.