Oon huomannu itsessäni hyvin ärsyttävän piirteen (niiden monien muiden ärsyttävien seassa) että kun olen tehnyt jotain kivaa jonkun kanssa, mitä emme / en ole kenenkään muun kanssa tehneet / tehnyt, ajattelen että sitä ei saa muut tehdä ja että se on vain minun ja sen kenen kanssa tein sitä yhteinen juttu. Mutta jos joku muu rupeaakin tekemään sitä, suutun hirmuisesti ja se asia ei enää kiinnostakkaan :--( 

Tänään oli juuri noin tapahtunut, en halua kertoa miten sillä kyseinen henkilö (jonka kanssa tämän keksin) suuttuisi kuitenkin :--DD Kun rupean siitä valittamaan, siis että että ärsyttää.. Hmm osaan hyvin selittää. Oon muutenkin hiukan omituinen, esimerkiksi jos minä menen juttelemaan jolle kulle, sanotaan vaikka Pirjolle, (harvinaista!), kaverini tulee perässä ja rupeaa pulisemaan sitten Pirjolle mutta minä olen sitten ihan tuppisuuna. En sano sanaakaan, jos kaverini / joku toinen puhuu Pirjolle tai ihan kelle tahansa :--o En tiedä miksi, ehkä se johtuu siitä että minulle valitetaan että puhun aina päälle.. Ja siksi olen hiljaa kun toiset puhuvat. No jaa, on miulla ongelmat! Maailmassa on niin paljon ongelmia..

Okei, aihe taisi vaihtua hiukan. Mutta niin, joo .. Tuosta maailmojen ongelmista; aina kun sanot, että sinua ärsyttää kun et saa vaikkapa olla koneella, ja sitten sinulle vastataan "Ajattele kehitysmaan lapsia! Heillä ei edes ole vettä tai kotia!" Miten se saa sinut muka muuttamaan ajatustasi "Hmm, joo, en ehkä sitten olekaan tuolla kalliilla tietokoneella kun ne kehitysmaan lapset eivät saa vettä ja kotia" Mutta miten se muuttaa heidän tilannetta? Miten se, että et ole tietokoneella, muuttaa kehitysmaiden lasten veden määrää ja sitä onko heillä kotia? Ei mitenkään (ellet ole joku Unicef-hullu ja käy antamassa joka päivä almuja). Esim. jos minulle puhutaan siitä, että kehitysmaassa on kurjaa, toki tunnen sääliä mutta ei se saa minua lopettamaan koneella oloa. Se ei vaikuta minuun itseeni (joo, enkös olekin itserakas :--p) , joten en välitä. Olen hiukan tyly, mutta sellainen minä olen ^___^  Mutta en ylpeä itsestäni.

Sainpahan saarnattua pitkästä aikaa.